Bewertungen von Alibey Stadskanaal
Neue Beurteilungen
Jeroen Huigen
Wij vonden Alibey altijd goed. Helaas is het er de laatste tijd niet beter op geworden. De bezorging duurt vaak erg lang, wat door drukte kan gebeuren. Helaas was dit keer de bestelling niet compleet. De gerechten worden steeds duurder, wat misschien ook wel logisch is. Maar de porties worden ook steeds kleiner. En ik had er dit keer shoarma bij die absoluut niet lekker was. Voor ons even geen Alibey meer. Helaas
Scheper
Van der Werff
Snelle bezorging en goed eten !
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Jan
Zoals altijd heeft het heerlijk gesmaakt en de bezorging was mooi op tijd.
ingrid schuitema
Complimenten voor het eten en de heerlijke knoflooksaus! Het was weer heerlijk.
Bianca
Altijd goed
annoniem
Grietje
Zoals altijd, was het zeer lekker
Demir
Net als altijd.. Heerlijk! Al vanaf de opening klant en nog nooit spijt gehad..
Lenny
Koosje wiekenkamp lutjeboer
Er zat vieze patat er vaak doorgebroken in de schotel was meer dan de helft en paar stukken mindergebakken volgende keer zet ik het er bij voor compensatie
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
de Jong
Het was weer lekker
Raymond
Altijd top eten en altijd vers bereid. Zonder twijfel de beste dönerzaak van Stadskanaal. Super vriendelijke mensen en echt een mooi familiebedrijf. Zeker een aanrader!
Michiel
heel goed lekker đ
Peter
Ik vond portie / prijs niet in verhouding. Vind het meer een kleine kapsalon voorde prijs van een grote kapsalon. . Maar smaakte me prima
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Betty
Marijke Klamer-van der A
Het was weer heerlijk
Danielle
Top, net als altijd.snelle bezorging en dat op zondag.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
S. Bos
Ondertussen toch al heel wat keren bij jullie besteld. Af en toe met een extra verzoek (bijv. een dĂŒrum zonder augurk), en nog geen enkele keer ontevreden geweest. Jullie bezorgers zijn ontzettend vlug en vriendelijk. Van die mensen die nog even achterom kijken of het schuttingdeurtje wel echt dicht is. Word ik, net als waarschijnlijk heel veel andere klanten erg blij van. Kortom, hele goeie tent.
Tonkes
Was zoals altijd weer erg lekker.
wim
gewoon heerlijk
....
Het was heerlijk !!!
J.van der Lei
Zeer vriendelijke bezorger (s) en snelle bezorging én goede producten.
Wen
Thomas vloo
HEERLIJK!
Yvonne
Heerlijk eten snelle bezorging
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Harm
Altijd vers en goed
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Barros da costa
Top
Berja Drent
Alles naar wens!!
Roel
Mennie
Het eten is altijd goed en lekker. Maar voor ons was de kapsalon saté veel te scherp. Mensen met maag/darm problemen kunnen dit niet verdragen. Dit zullen wij dan ook niet weer bestellen. Maar verder zijn we altijd dik tevreden over alles wat wij tot nu toe altijd hebben gehad.
Anja
Was heerlijk
Anne
Lekker en snel
anoniem
keurig bezorgd niks mis mee en het eten is goed en smaakt na behoren en ook nette portie
Zwiers
Gewoon goed. Niks op aan te merken.
Scheper
Naomi k
Dylan Selles
Lag al klaar toen ik kwam, en smaakte goedđ
Rene poolcafe
Was weer super
Gidion Van Rijn
Tineke
Heerlijk eten en super snelle bezorging
Amy
Eten is heerlijk, altijd snel bezorgd ook. Bezorgers zijn altijd zeer vriendelijk!
Sandra
Het eten was erg lekker. En snelle bezorging.
Zwiers
Niks op aan te merken
Scheper
Jolanda
Heerlijk en ruim voldoende.
wim
erg goed
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Y
Anja
Lekker eten, bezorging goed op tijd alles lekker warm.
Gast
Het personeel was vriendelijk en de zaak was schoon. Helaas vielen de kwaliteit en de smaak van het eten tegen. Het vlees leek kant-en-klaar en het voelde alsof ik een bakje uit de supermarkt at. Ik ben op zoek naar een echte döner en shoarma, en dat heb ik hier niet gevonden. Voor mij geen reden om terug te komen.
Van der Werff
Eten was lekker warm. Bezorgtijd was wel bijna 15 minuten later.
Freddy
Koedelintje
Het eten was (H)eerlijk en ook de bezorging
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Rene poolcafe
Super lekker en snel bezorgd
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Johan
Lekker eten, optijd bezorgd altijd en vriendelijke mensenâŠđđ»đ
Eef
Was lekker en de grill vlees met spicey roomsaus ook. Mevrouw die het bracht was ook vriendelijk
Kingma
Niels
Eten was zoals altijd lekker en heet! Bestellingen worden altijd snel bezorgd.
Thomas vloo
Helemaal top!
Zwiers
Heerlijk gewoon
Christiaan
Bestelling werd bezorgd op de afgesproken tijd en het belangrijkste. Het eten was lekker.
wim
zoals altijd , heerlijk eten .
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Piet schildmeijer
Altijd goed !!!
Albert
Niets te klagen. Absolute aanrader
Danielle
Snelste bezorging in Stadskanaal
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Kompagnie
De kapsalon is altijd heerlijk en met zorg gemaakt.
Jan de Vries
Mooi op tijd bezorgd en het eten was zoals altijd subliem.
Y
Vlotte bezorging, vriendelijke bezorger, en heerlijk gegeten
Wim
Smaakte heeerlijk , en de bezorgtijd was ook precies na afspraak đ
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
William
Wederom een heerlijke kapsalon en ook nog eerder bezorgd dan aangegeven, helemaal top, bedanktđđ»
Marijke Klamer-van der A
Heerlijk zoals altijd
Lenny
Heerlijk eten en weer ruim binnen de tijd bezorgd!
Scheper
Ahlam Yousif
Ruud
Falafel en doner waren zalig en exact op tijd gebracht. We komen een keer een proeverijtje doen!
JJ
Pieters
Bezorger is vriendelijk Bezorging was snel Eten (kapsalon) was heerlijk
wim
het was weer heerlijk , en ondanks de sneeuw gewoon op tijd tot de volgende keer
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Danielle
Lenny
Heerlijk weer zoals altijd..
Kyan
Nogsteeds de beste döner van Stadskanaal
J
Danielle
H.Rops
Francis
Koosje wiekenkamp lutjeboer
Ik vond de patat niet goed gebakken zaten stukken bij die niet waren gebakken
Hans Jansen
3x kapsalon besteld, met de aantekening bij 1 "svp GEEN KAAS ". Maar op alle drie zat WEL kaas. Jammer!
Joyce
Wederom heerlijk gegeten, snelle bezorging en erg vriendelijke dame aan de deur.
Danielle
Altijd lekker, altijd ruim voor de afgesproken tijd bezorgd !
Gert
Danielle
Top !!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Christa Jurkiewicz-Blok
We hebben weer genoten van het heerlijke eten. De sausjes met brood waren verrukkelijk.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Hil
Altijd goed eten, verhouding vlees/groente is goed. Een aantal gerechten met een eigen twist, die alleen zij zo maken. Bezorging is altijd op tijd. Klantvriendelijkheid voelt niet âaangeleerdâ. Bij afhalen eens gevraagd naar iets wat ze in het begin nog op het menu hadden staan, maar wat ik al een tijdje niet meer op de menukaart kon vinden. Ik geloof baba ganoush. Het klopte inderdaad dat dat er niet meer op stond, maar als ik ernaar vraag bij bestellen, kan het ter plekke voor me worden gemaakt. Ook een cakeje mogen proeven, omdat ik het niet kende. Royale stukken, zo van het huis. Ze hebben een tijdje via thuisbezorgd gewerkt, maar dat is bewust stopgezet. Thuisbezorgd vraagt vaak een behoorlijke prijs voor het gebruik van hun platform. Door het rechtstreeks bij ze te bestellen, hebben ze die kosten niet (en hoeven de prijzen niet omhoog). Van alle restaurants die standaard kapsalon etc verkopen, gaan we veruit het liefste naar Alibey. Echt, complimenten.
Betty
Tillie Thole
De lam kapsalon was smaakloos het vlees was smaakloos en keihard
Frank de Hoogh
Goede kwaliteit en grote porties, op tijd klaar en vriendelijke bediening
Lenny
Bert
Heerlijke calzone Pizza. Met liefde bereid.
Truus
Heerlijk en snelle service
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Thomas vloo
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.