Bewertungen von Alibey Stadskanaal

Neue Beurteilungen

5.0
Jeroen Huigen
6 Juni 2026

Wij vonden Alibey altijd goed. Helaas is het er de laatste tijd niet beter op geworden. De bezorging duurt vaak erg lang, wat door drukte kan gebeuren. Helaas was dit keer de bestelling niet compleet. De gerechten worden steeds duurder, wat misschien ook wel logisch is. Maar de porties worden ook steeds kleiner. En ik had er dit keer shoarma bij die absoluut niet lekker was. Voor ons even geen Alibey meer. Helaas

Scheper
5 Juni 2026
Van der Werff
31 Mai 2026

Snelle bezorging en goed eten !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jan
29 Mai 2026

Zoals altijd heeft het heerlijk gesmaakt en de bezorging was mooi op tijd.

ingrid schuitema
25 Mai 2026

Complimenten voor het eten en de heerlijke knoflooksaus! Het was weer heerlijk.

Bianca
25 Mai 2026

Altijd goed

annoniem
23 Mai 2026
Grietje
23 Mai 2026

Zoals altijd, was het zeer lekker

Demir
21 Mai 2026

Net als altijd.. Heerlijk! Al vanaf de opening klant en nog nooit spijt gehad..

Lenny
20 Mai 2026
Koosje wiekenkamp lutjeboer
17 Mai 2026

Er zat vieze patat er vaak doorgebroken in de schotel was meer dan de helft en paar stukken mindergebakken volgende keer zet ik het er bij voor compensatie

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

de Jong
17 Mai 2026

Het was weer lekker

Raymond
17 Mai 2026

Altijd top eten en altijd vers bereid. Zonder twijfel de beste dönerzaak van Stadskanaal. Super vriendelijke mensen en echt een mooi familiebedrijf. Zeker een aanrader!

Michiel
16 Mai 2026

heel goed lekker 😋

Peter
11 Mai 2026

Ik vond portie / prijs niet in verhouding. Vind het meer een kleine kapsalon voorde prijs van een grote kapsalon. . Maar smaakte me prima

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Betty
8 Mai 2026
Marijke Klamer-van der A
7 Mai 2026

Het was weer heerlijk

Danielle
4 Mai 2026

Top, net als altijd.snelle bezorging en dat op zondag.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

S. Bos
2 Mai 2026

Ondertussen toch al heel wat keren bij jullie besteld. Af en toe met een extra verzoek (bijv. een dĂŒrum zonder augurk), en nog geen enkele keer ontevreden geweest. Jullie bezorgers zijn ontzettend vlug en vriendelijk. Van die mensen die nog even achterom kijken of het schuttingdeurtje wel echt dicht is. Word ik, net als waarschijnlijk heel veel andere klanten erg blij van. Kortom, hele goeie tent.

Tonkes
1 Mai 2026

Was zoals altijd weer erg lekker.

wim
26 April 2026

gewoon heerlijk

....
25 April 2026

Het was heerlijk !!!

J.van der Lei
22 April 2026

Zeer vriendelijke bezorger (s) en snelle bezorging én goede producten.

Wen
18 April 2026
Thomas vloo
18 April 2026

HEERLIJK!

Yvonne
13 April 2026

Heerlijk eten snelle bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Harm
12 April 2026

Altijd vers en goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Barros da costa
12 April 2026

Top

Berja Drent
9 April 2026

Alles naar wens!!

Roel
7 April 2026
Mennie
6 April 2026

Het eten is altijd goed en lekker. Maar voor ons was de kapsalon saté veel te scherp. Mensen met maag/darm problemen kunnen dit niet verdragen. Dit zullen wij dan ook niet weer bestellen. Maar verder zijn we altijd dik tevreden over alles wat wij tot nu toe altijd hebben gehad.

Anja
6 April 2026

Was heerlijk

Anne
4 April 2026

Lekker en snel

anoniem
3 April 2026

keurig bezorgd niks mis mee en het eten is goed en smaakt na behoren en ook nette portie

Zwiers
27 MĂ€rz 2026

Gewoon goed. Niks op aan te merken.

Scheper
21 MĂ€rz 2026
Naomi k
18 MĂ€rz 2026
Dylan Selles
15 MĂ€rz 2026

Lag al klaar toen ik kwam, en smaakte goed👍

Rene poolcafe
15 MĂ€rz 2026

Was weer super

Gidion Van Rijn
12 MĂ€rz 2026
Tineke
4 MĂ€rz 2026

Heerlijk eten en super snelle bezorging

Amy
27 Februar 2026

Eten is heerlijk, altijd snel bezorgd ook. Bezorgers zijn altijd zeer vriendelijk!

Sandra
19 Februar 2026

Het eten was erg lekker. En snelle bezorging.

Zwiers
14 Februar 2026

Niks op aan te merken

Scheper
14 Februar 2026
Jolanda
11 Februar 2026

Heerlijk en ruim voldoende.

wim
9 Februar 2026

erg goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Y
8 Februar 2026
Anja
7 Februar 2026

Lekker eten, bezorging goed op tijd alles lekker warm.

Gast
2 Februar 2026

Het personeel was vriendelijk en de zaak was schoon. Helaas vielen de kwaliteit en de smaak van het eten tegen. Het vlees leek kant-en-klaar en het voelde alsof ik een bakje uit de supermarkt at. Ik ben op zoek naar een echte döner en shoarma, en dat heb ik hier niet gevonden. Voor mij geen reden om terug te komen.

Van der Werff
1 Februar 2026

Eten was lekker warm. Bezorgtijd was wel bijna 15 minuten later.

Freddy
28 Januar 2026
Koedelintje
26 Januar 2026

Het eten was (H)eerlijk en ook de bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rene poolcafe
25 Januar 2026

Super lekker en snel bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Johan
25 Januar 2026

Lekker eten, optijd bezorgd altijd en vriendelijke mensenâ€ŠđŸ‘đŸ»đŸ‘Œ

Eef
23 Januar 2026

Was lekker en de grill vlees met spicey roomsaus ook. Mevrouw die het bracht was ook vriendelijk

Kingma
21 Januar 2026
Niels
16 Januar 2026

Eten was zoals altijd lekker en heet! Bestellingen worden altijd snel bezorgd.

Thomas vloo
2 Januar 2026

Helemaal top!

Zwiers
2 Januar 2026

Heerlijk gewoon

Christiaan
29 Dezember 2026

Bestelling werd bezorgd op de afgesproken tijd en het belangrijkste. Het eten was lekker.

wim
29 Dezember 2026

zoals altijd , heerlijk eten .

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Piet schildmeijer
28 Dezember 2025

Altijd goed !!!

Albert
18 Dezember 2025

Niets te klagen. Absolute aanrader

Danielle
15 Dezember 2025

Snelste bezorging in Stadskanaal

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kompagnie
13 Dezember 2025

De kapsalon is altijd heerlijk en met zorg gemaakt.

Jan de Vries
13 Dezember 2025

Mooi op tijd bezorgd en het eten was zoals altijd subliem.

Y
12 Dezember 2025

Vlotte bezorging, vriendelijke bezorger, en heerlijk gegeten

Wim
8 Dezember 2025

Smaakte heeerlijk , en de bezorgtijd was ook precies na afspraak 👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

William
6 Dezember 2025

Wederom een heerlijke kapsalon en ook nog eerder bezorgd dan aangegeven, helemaal top, bedanktđŸ‘đŸ»

Marijke Klamer-van der A
5 Dezember 2025

Heerlijk zoals altijd

Lenny
5 Dezember 2025

Heerlijk eten en weer ruim binnen de tijd bezorgd!

Scheper
4 Dezember 2025
Ahlam Yousif
4 Dezember 2025
Ruud
4 Dezember 2025

Falafel en doner waren zalig en exact op tijd gebracht. We komen een keer een proeverijtje doen!

JJ
30 November 2025
Pieters
30 November 2025

Bezorger is vriendelijk Bezorging was snel Eten (kapsalon) was heerlijk

wim
24 November 2025

het was weer heerlijk , en ondanks de sneeuw gewoon op tijd tot de volgende keer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Danielle
24 November 2025
Lenny
22 November 2025

Heerlijk weer zoals altijd..

Kyan
21 November 2025

Nogsteeds de beste döner van Stadskanaal

J
21 November 2025
Danielle
20 November 2025
H.Rops
18 November 2025
Francis
16 November 2025
Koosje wiekenkamp lutjeboer
15 November 2025

Ik vond de patat niet goed gebakken zaten stukken bij die niet waren gebakken

Hans Jansen
14 November 2025

3x kapsalon besteld, met de aantekening bij 1 "svp GEEN KAAS ". Maar op alle drie zat WEL kaas. Jammer!

Joyce
14 November 2025

Wederom heerlijk gegeten, snelle bezorging en erg vriendelijke dame aan de deur.

Danielle
14 November 2025

Altijd lekker, altijd ruim voor de afgesproken tijd bezorgd !

Gert
8 November 2025
Danielle
3 November 2025

Top !!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Christa Jurkiewicz-Blok
2 November 2025

We hebben weer genoten van het heerlijke eten. De sausjes met brood waren verrukkelijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hil
1 November 2025

Altijd goed eten, verhouding vlees/groente is goed. Een aantal gerechten met een eigen twist, die alleen zij zo maken. Bezorging is altijd op tijd. Klantvriendelijkheid voelt niet ‘aangeleerd’. Bij afhalen eens gevraagd naar iets wat ze in het begin nog op het menu hadden staan, maar wat ik al een tijdje niet meer op de menukaart kon vinden. Ik geloof baba ganoush. Het klopte inderdaad dat dat er niet meer op stond, maar als ik ernaar vraag bij bestellen, kan het ter plekke voor me worden gemaakt. Ook een cakeje mogen proeven, omdat ik het niet kende. Royale stukken, zo van het huis. Ze hebben een tijdje via thuisbezorgd gewerkt, maar dat is bewust stopgezet. Thuisbezorgd vraagt vaak een behoorlijke prijs voor het gebruik van hun platform. Door het rechtstreeks bij ze te bestellen, hebben ze die kosten niet (en hoeven de prijzen niet omhoog). Van alle restaurants die standaard kapsalon etc verkopen, gaan we veruit het liefste naar Alibey. Echt, complimenten.

Betty
31 Oktober 2025
Tillie Thole
26 Oktober 2025

De lam kapsalon was smaakloos het vlees was smaakloos en keihard

Frank de Hoogh
24 Oktober 2025

Goede kwaliteit en grote porties, op tijd klaar en vriendelijke bediening

Lenny
24 Oktober 2025
Bert
22 Oktober 2025

Heerlijke calzone Pizza. Met liefde bereid.

Truus
20 Oktober 2025

Heerlijk en snelle service

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Thomas vloo
20 Oktober 2025

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.